mittbarnmittbarn

Vad ska man göra!!!!!

Han kom hem här på kvällen då han varit en natt hos sin kontaktfamilj!
Allt har varit jättebra o han snäll o glad hela tiden.
Men när han skulle avsluta datorn för kvällen så gick det inte försökte lirka jättelänge men det var stört omöjligt!!!!!
Så jag slog av datorn på hårddisken för jag fick nog, jag blir så arg på mig själv det skulle jag inte ha gjort!
Sju helvetes utbrott blev det han skrek o gorma o slängde saker tallrikar flög i golvet o gick i tusen bitar en folierulle fick han tag på i skåpet o hade sönder o rev i småbitar o kasta runt sig trådlösa telefonen for i golvet o gick i tusen bitar även sambons mobil for i golvet som han fått låna!!
Kastade en kastrull efter mig o han sparkade mig på benet mmo hade sönder mera grejer.
Det som gör mig mest ont är att han går på mig sin egen mamma!!
Det här börjar bli ohållbart så jävla jobbigt tycker jag o jag är så ledsen just nu så jag vet inte vad jag ska ta vägen, det kommer bli en lång natt då det är en del kvar o röja här efter hans framfart!!!

Jag säger det än en gång det där jävla svinvaccinet!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: