mittbarnmittbarn

Över nu!

Nu har rättegången varit, han fixade det bra var lite orolig ett tag där.....
Tyvärr så är det så att bara för sonen är 15 så är det han som tydligen får ta hela skiten medans dom andra går fria då dom är under 15.
Och tyvärr så drabbades även han o betala hela skadeståndet själv.
Jag har hela tiden sagt att han ska vara med o betala även hur det än hade blivit, jag sa även när dom frågade mig där o jag sa ju att självklart ska han betala men att jag var frustrerad över att han måste ta hela biten, lagen är ju så men jag tycker iallafall är man 14 så ska föräldrarna stå till svars för det ens barn förstör.
Jag tycker själv att han blev lite hårt straffad han fick ungdomstjänst rätt så många timmar i mitt tycke men jag  vet en som har lärt sig en dyrhöpt läxa.....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: