mittbarnmittbarn

ARG

Jag är så oerhört arg, ledsen, och besviken jag stortjöt igår.
Grabben min kommer bli åtalad för detta som hände under sommarlovet det känns fördjävligt!
Han vela inte vara med på det där och han tordas inte gå hem för han var rädd för en av dom och tyvärr så är han den ende som är straffmyndig.
Jag kan inte skriva vad som har hänt men det finns andra som har varit väldigt drivande och förstört en massa saker och som jag förstått det är jag rädd för så kommer han få ta allt bara för att han är straffmyndig.
Det som gör mig så arg är att bara för man är 14 så ska man klara sig undan allting o slippa betala för det man haft sönder mm.
Må så vara att man inte kan bli dömd men det borde vara så att dom borde få betala i allafall.
I alla fall så har han fått sig en rejäl näsbränna.
Han var där så självklart ska han vara med o betala men varför ska dom andra klara sig undan?????
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: