mittbarnmittbarn

Upp och ner!


Förra helgen åkte vi till min mormor då hon har blivit dålig för han ville det själv.
Vilket var jättebra med tanke på att han fick ett riktigt utbrott där sist.
Är så stolt över honom att han fixade det o inge tjat om o åka hem, för det är nog inte så långt kvar tills hom kommer somna in hudå!

Jag blir så irreterad på honom då det är frilufsdagar i skolan o han glömmer o ge mig lapparna eller tala om.
Som i förrgår mamma vi har operation dagsverke i morron jaha sa jag varför har du inte berättat det då sa jag.
Men det ordnade sig då jag satt han på o baka bullar o fixa maten på kvällen vilket gick jättebra o vi hade riktigt trevligt *härligt*.

Det finns en person faktiskt som är en enorm klippa som har hjälpt mig någet oerhört mycket som kom med förslaget då den känner en polis!
Polisen har träffat sonen i uniform o pratat om konsekvenser om vad som kan hända mm när man gör vissa saker så jag hoppas det tog skruv, jag tycker han är lite annorlunda men men det visar ju sig vid nästa utbrott!
Jag hoppas verkligen att han förstår men han är ju för feg o gå på kompisar som tur är men jag har ju fått tagit så otroligt mycket skit i stället!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: