mittbarnmittbarn

Jobbig helg!

En väldigt jobbig helg har det varit här hemma.
Jag tror det mesta beror på att det blev så fel i Fredags.
Han tränar 3 dagar i veckan och i Onsdags så glömde han kvar en sko som jag såg fattades alldeles innan jag skulle skjutsa in honom.
Jag sa till honom att jag skutsar in dej o att han skulle kolla upp om han fick åka med någon hem efteråt.
Jag sa att jag följer med in o tittar efter skon o den låg där i lådan med kvarglömda saker som tur var.
Klockan gick här på kvällen och jag började fundera vaför han inte kom hem.
Jag ringde upp en av tränarna som sa att han hade sagt att han väntade på skjuts, (han hade missförstått mig.)
Jag slänger mig i bilen o åker in och kollar upp i hela arenan igen son, men så ringer sambon och säger att han har gått till sambons syster.
Jag åker dit o hämtar honom och han var lite småsur o jag sa ju även det till honom att jag hade sagt att han skulle kolla upp om skjuts....
Han skulle även ha lanat på kvällen där, men det blev för sent.
Han skulle varit med på match på Lördagen men han var så tvär o ringde till tränaren och sa som det var o då sas det att han skulle vara med på Söndagen i stället då det var dubbla matcher.
Han var även väldigt sur och tvär under hela Lördagen och även slängde runt en massa saker.
Det var väldigt svårt och få han i säng på kvällen.
Han var så oerhört sur o tvär när han vaknade på Söndagen så han sa att han inte skulle vara med på den matchen heller jag sa bara att du lär ju ringa o säga det, nää de tänker jag inte sa han.
Och jag ringde inte heller eftersom de är dom själva som ringer när dom inte kan vara med på träningar o matcher...
Tjugo minuter efter samlingen så ringer tränaren och undrar vad han var, han vägrade prata med honom och han sa bara att han var besviken o att dom skulle snacka som igår under träningen.
Han skulle lägga av med allting bara för att jag berättade vad tränaren sa o herre jösses vilket liv de var men sen så lugnade han ner sig igen, och han var o träna i går som tur var.....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: