mittbarnmittbarn

Sonen hemma igen!

Det var en trött men lycklig kille jag hämtade på Arlanda i Lördags.
Han har haft det hur bra som helst så glad är jag för hans skull att han fick följa med o sen tycker jag att det var så bra gjort av honom o flyga själv hem nästan 6 timmars flygtid fast jag tror han skulle kunna åka ner i morron dag igen om så vore haha.
Han frågade även mycket om det här med gammelmormor, jag försökte förklara så gott jag kunde.....

Känns gott o ha honom hemma igen fast det har varit väldigt mycket dator sen han kom.
Jag har även börjat förbereda honom för begravningen nästa vecka då det är jordbegravning då han aldrig varit med på en sådan så han vet på ett ungefär hur det går till.

Det ska bli väldigt intressant o se hur sommaren kommer bli då det blir uppehåll utav concertan jag hoppas att det kommer gå bra det känns som så just nu i allafall...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: