mittbarnmittbarn

Lovet!

Å vad skönt det ska bli att skolan börjar igen för grabben i morron.
Det har varit en berg och dalbana detta jullov hudå säger jag....
Ingen ordning alls, det har knappt gått o talat med honom.
I bland tänker jag att det borde finnas lovfosterhem när det har varit som jobbigast.
Så sur o tvär han varit detta lov men han har faktiskt fixat ungdomstjänsten som han blev dömd till bara en liten grej kvar.
Jag lär då säga att det gått över förväntan bra alla samtalen och att arbeta, det trodde jag inte.
Till o med så att det kanske kan leda till sommarjobb!!!!! 
Men oerhört skönt att de är klart då jag har trott flera gånger att han skulle sparka bakut.

Jag önskar att någon skulle kunna tala om för mig hur man ska säga/göra hur man ska hantera o lägga fram saker till grabben för det är inte lätt alla gånger.
Och det blir ju inte bättre av att vissa myndigheter är som dom är heller.......
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: