mittbarnmittbarn

Körkortstillstånd!

Förra veckan ringde jag till bup o sa att jag ville ha ett intyg som behövs när man har ADHD för och få körkortstillstånd åt grabben.
Jag pratade med länsstyrelsen om det här med ADHD och körkort, det blir ju en utredning om ADHD och sen en om buset han gjorde.
Så jag hoppas verkligen att han inte ska få lov o vänta pgr. av det.
Jag ringde ju även till bup i vrede till avdelningschefen och berättade det här om att inte läkaren fört in i journalen om höjningen av en medicin så jag känner mig lite orolig att det ska bli tok här och hur länge vi får vänta på och få intyget........

Skolan flyter på bra och det är kanon, inte en enda frånvarodag detta läsår.
Helt otroligt med tanke på hur det var förut!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: