mittbarnmittbarn

Sommaren som gått!

Efter han kom hem från utlandet så har var det jättesvårt o få ut honom han satt mest vid sin kära dator.
Det har varit lite mindre utbrott men inget så där jättestort men han slog mig en gång så jag var alldeles blå på armen, men jag provocerade honom jag fortsatte prata fast han sa att jag skulle sluta men jag kunde inte för de går ju aldrig o prata med honom över lag.
När det var ca: 4 - 5 veckor kvar så började han vara ute lite mer.
Över lag så tycker jag sommarlovet har gått relativt bra!
Begravningen gick också väldigt bra fast det var väldigt jobbigt för oss alla.

Han har även varit ute på tokigheter så de har varit skitjobbigt med alla förbenade möten som blev efter detta.
Jag vet att han gjorde det minst minimala för han ville inte göra detta men han kände sig tvungen o de jävliga är ju att han är 15 år o de är ju inte dom andra som var med.
Så det har varit förhör, advokaten, soc, medling o medling igen med dom som blev drabbade och han är väldigt ångerfull och så är det skitjobbigt nu när man inte vet hur det blir om det blir rättegång eller inte....
Jag har varit livrädd tack vare hur det som hände tidigare då vi blev anmälda till sov av bup.
Men tack o lov så blev det ingen mer utredning för hon förstod hur det låg till.

Jag är även så otroligt arg på läkaren på bup lämnade ju in där jag beskrev hur våran vardag ser ut just för det här med vårdbidrag jag fick vänta 6 mån för att få det så jag kunde skicka in det till FK.
Jag lämnade även in flera sidor för omprövning av vårdbidrag och det tog 12 veckor o få det och så kunde han inte skriva det riktigt ändå.
Jag ringde ju medicinsköterskan och hon sa att han försökte få tag på dom som har hand om detta för han undrade hur han skulle formulera sig sa hon.
Men herre jösses jag får ett precis likadant som förra gången förutom ett par ord som var annorlunda och han hade tagit kopia o strykit det förra datumet o la till det nya,  fast jag talade om att han måste styrka vissa saker.
Det får inte gå till så här......
Ska dit i dag för koll med sonen så vi får väl se hur det går!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: