mittbarnmittbarn

Dags igen!

Han har lanat i helgen och i går kväll var han väldigt hängig och tjock i halsen även lite feber.
I morse när vi skulle gå upp var han helkonstig o tjock i halsen kollade febern men det kanske var pytte misstänkte att den hamna fel men men.
Ringde o sjukskrev honom till skolan, väckte honom innan jag skulle åka o då var han inge sjuk minnsan o började föra liv att jag skulle skjutsa honom till skolan.
Men jag sa till honom att man kan inte först sjukskriva sig o sen ångra sig mm, men han bara ångade på jösses vad det flög saker.
Han hackade i köksbordet o slängde frukter mm o var helt hysterisk, det var så i 1 timme banne mig, men tack o lov så lugnade det ner sig så småningom.
Jag blir så oerhört ledsen o besviken när det blir så här och det blir han med.
När det blir så här så funderar jag på vad jag har gjort för ont i mitt liv o fått ett sådant elakt barn....  Men jag älskar ju han, han är ju mitt allt mitt enda barn...
Nu är han lugn o fin så jag hoppas det håller i sig resten av dagen.....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: